تیم اجرایی ، امکانات و انواع خدمات

 

 

1 خدمات مدیر اجرایی:

در ساختمان های تحت راهبری آرمانا ، مدیر اجرایی به عنوان امین هیئت مدیره منتخب ساکنین و نماینده شرکت، مسئول پیگیری امور اجرایی و حقوقی مربوط به ساختمان می باشد. او با در اختیار داشتن نیروی کار مورد نیاز، تامین ابزار و امکانات، ضمن حفظ سرمایه های ساکنین محترم از طریق نگهداری ابنیه، تجهیزات و تاسیسات، می کوشد تا با ایجاد فضایی امن، آرام، دلنشین و پاکیزه، بخشهای مشاع ساختمان را جهت بهره برداری ساکنین گرامی آماده و مهیا نماید.

Administration-Manager

2 خدمات تشریفات، پذیرش و لابی تمام وقت:

یکی از مهمترین خدمات آرمانا ، ارائه خدمات لابی، تشریفات و میهمانداری در ساختمان های مدرن و مجلل می باشد. لابی من و یا لابی وومن به عنوان هماهنگ کننده و راهنمای ساکنین، میهمانان و مراجعین در ساختمان عمل نموده و تضمین کننده امنیت، آرامش و آسایش ساکنین گرامی می باشد. لابی من با دانش و آگاهی از شرایط و ویژگی های فضاهای مشاع مجتمع و با رعایت کامل اصول مهمانداری و مهارت های ارتباطی و حرفه ای ضمن پذیرش مراجعین به معرفی امکانات و خدمات موجود در فضاهای مشاع می پردازد و در عین حال پاسخگوی سوالات اشخاص مراجعه کننده است.

خدمات تشریفات، پذیرش و لابی تمام وقت

 

3 – خدمات بل من تمام وقت:

یکی دیگر از  خدمات اصلی آرمانا در ساختمان های تحت راهبری خود، خدمات راهنمایی و تحویل سفارش توسط بل من است.

حضور بل من مانع ورود پیک ها و افراد غیر ضروری به داخل ساختمان ها می شود. سفارشات غذا و یا بسته هایی که توسط رستوران ها یا فروشگاه ها ارسال می شود توسط پیک ها تا لابی مجتمع حمل می گردد و از آن پس وظیفه تحویل بسته یا سفارش به ساکنین محترم را بل من انجام می دهد.

خدمات بل من تمام وقت

 

4 خدمات لابی و کنترل محیطی:

تامین کامل امنیت فیزیکی و روانی ساکنین در ساختمان ها و مجتمع های تحت راهبری گروه آرمانا از مهمترین و حیاتی  ترین موضوعات موجود می باشد.نیروهای پذیرشگر حاضر در بخش لابی هر مجتمع که تحت عنوان لابی من یا لابی وومن شناخته می شوند وظایف شغلی مختلفی را بر عهده دارند که از جمله آن کنترل محیطی و حراست می باشد.پرسنل مستقر در لابی با بهره مندی از سامانه های هوشمند کنترل، نظارت و حراست، آرامش و ایمنی خاطر را که دغدغه اصلی ساکنین محترم هر ساختمان می باشد را به ارمغان می آورند.

خدمات لابی و کنترل محیطی

5 خدمات تشریفات و میهمان نوازی:

امروزه با گسترش روز افزون خدمات رفاهی در ساختمان های مجلل و فاخر، توجه به امور تشریفات و میهمان نوازی نیز از مجموعه انتظارات ساکنین در زمان دریافت خدمات به شمار می رود که با گذشت زمان و افزایش انتظارات ساکنین بر اهمیت آن افزوده می گردد.

در مجتمع ها و ساختمان های تحت راهبری آرمانا بر امور تشریفات و میهمان نوازی تاکید فراوانی می گردد. این امور به صورت سراسری در چشم انداز سازمانی این گروه جاری بوده و به نشانه تخصص و حرفه ای بودن، تمامی پرسنل وظیفه دارند آن را به بهترین نحو ممکن اجرا نمایند. تشریفات و مهمان نوازی در ساختمان های تحت راهبری این گروه به جهت برقراری آسایش و رضایت ساکنین و میهمانان عزیز  آنها در سطح بالایی ارائه می گردد، این بدان امر است که به دلیل وجود افراد مختلف که دارای تیپ های شخصیتی مختلفی هستند، پرسنل باید بدانند در برابر هرکدام از این افراد از چه تشریفاتی استفاده نمایند.

خدمات تشریفات و میهمان نوازی

6 – خدمات پاکبانی و نظافت مشاعات:

گروه آرمانا با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده ( خانم و آقا ) و با سابقه فعالیت مرتبط، می کوشد تا خدمات کامل نظافت عمومی ساختمان های تحت راهبری خود را انجام داده و محیطی به دور از آلودگی و هرج و مرج را برای زندگی ساکنین محترم فراهم نماید.نظافت و پاکیزگی از مهمترین موضوعاتی است که عمده توجهات ساکنین و حتی میهمانان هر ساختمان مسکونی را به خود جلب می نماید.

خدمات پاکبانی و نظافت مشاعات

7 خدمات خانه داری:

آرمانا با ارائه خدمات خانه داری حرفه ای در ساختمان های تحت راهبری خود، گام های اساسی را به منظور تامین نیاز اختصاصی ساکنین محترم در جهت انجام امور نظافت و تمیزکاری داخل واحد ها برداشته است.پرسنل تحت نظر این شرکت دارای تخصص و تجربه لازم و کافی در زمینه ارائه خدمات هتلی می باشند.این خدمات شامل صفر شویی واحد، نظافت واحد مبله و انجام سایر  خدمات نظافتی داخل واحدها می باشند.

خدمات خانه داری

8 خدمات خشکشویی (لاندری) :

آرمانا در بخش خدمات خشکشویی تلاش می کند تا با ارائه طیفی از خدمات لاندری پاسخگوی تمامی نیازهای ساکنین محترم باشد.تنوع این خدمات توسط شرکت، ساکنین ساختمان را از هر مکان دیگری بی نیاز می نماید.

 خدمات خشکشویی (لاندری)

9 خدمات فنی مهندسی:

اغلب ساختمان های مدرن و مجلل از فناوری ها و تجهیزات جدید در تاسیسات مکانیکال و الکتریکال بهره می برند.حساسیت این تجهیزات و گرانقیمت بودن آنها این نیاز را برای هیئت مدیره و ساکنین به وجود می آورد تا راهبری و نگهداری آنها توسط افراد متخصص، مطلع و مجرب انجام شود.

مهندسین و تکسین های متخصص و آموزش دیده آرمانا همواره به منظور تعمیر و نگهداری از تاسیسات ساختمان های تحت راهبری و همچنین تامین نیازهای فنی ساکنین در منزل آماده خدمت رسانی خواهند بود.

 خدمات فنی مهندسی

 

10 خدمات نگهداری استخر:

نگهداری از استخر و جکوزی از موضوعات مهمی است که در کانون توجه ساکنین ساختمان های مسکونی قرار دارد. این خدمات یک کار تخصصی است و دقت و حساسیت خاصی را می طلبد که می توان آن را از عوامل مهم تعیین سطح رضایتمندی ساکنین به شمار آورد.از مجموعه خدمات اصلی و تخصصی آرمانا در ساختمان های مسکونی مجلل می توان به خدمات نگهداری از استخر و جکوزی اشاره کرد که با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در تلاش است تا نیازهای روزمره ساکنین محترم را پوشش دهد.

از جمله خدمات نگهداری استخر و جکوزی می توان به رسیدگی های روزانه، هفتگی و ماهانه استخر در قالب سرویس جاروی استخر، تست آزمایشگاهی کیفیت و سلامت آب، تست کیت سنج، گندزدایی، کلر زنی و تنظیم دمای آب و به طور کلی سرویس کامل آب و تاسیسات استخر تحت استانداردهای بین المللی اشاره داشت.

 خدمات نگهداری استخر

 

11 خدمات رزرو روف گاردن:

رشد روند ماشینی شدن زندگی انسانها در شهرهای بزرگ از یک طرف و کمبود درختان و فضاهای سبز از طرف دیگر ، نیاز انسان به طبیعت و فضای سبز را افزایش داده و در این میان روف گاردن یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای ایجاد یک فضای سبز جهت آرامش و استراحت می باشد. در این میان حضور شرکت های نگهداری و راهبری در ساختمان ها بر نحوه و کیفیت بهره برداری ساکنین از فضای روف گاردن اثر گذاشته است. حضور آرمانا به عنوان شرکت راهبری و مدیریت ساختمان های مجلل، نحوه و کیفیت استفاده ساکنین از روف گاردن ها را دچار تحول می نماید، تحولی که با ارائه خدمات هتلینگ اختصاصی برای ساکنین در حین استفاده از روف گاردن ها جلوه گر می شود.

خدمات رزرو روف گاردن

12 سرو صبحانه:

از جمله خدمات هتلینگ اختصاصی آرمانا در ساختمان های تحت راهبری، ارائه خدمات سرو صبحانه و میان وعده می باشد.این شرکت با دارا بودن کادر تخصصی این امکان را در ایام معمولی و خاص فراهم می آورد.

سرو صبحانه

13 خدمات کافی شاپ:

در صورت وجود امکانات و تجهیزات در ساختمان، گروه آرمانا با دارا بودن کادر تخصصی، آمادگی راه اندازی کافی شاپ در ساختمان های تحت راهبری خود و سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم و میان وعده را دارا می باشد.

خدمات کافی شاپ 

14 خدمات برگزاری مراسمات:

تشریفات در برگزاری هرچه بهتر مراسمات، عاملی مهم و تعیین کننده محسوب می گردد، لذا با توجه به مجهز بودن مجتمع ها و ساختمان های فاخر و مدرن به سالن های اجتماعات و فضاهای مشابه، یکی از خدماتی که ساکنین محترم درخواست دارند ارائه خدمات برگزاری مراسمات مختلف آنها می باشد. تجربه بیشتر ، کاهش هزینه ها و پذیرایی حرفه ای از میهمانان از جمله مهمترین ویژگی های آرمانا است.

خدمات برگزاری مراسمات

15 خدمات گل آرایی:

گروه آرمانا با در اختیار داشتن تیم مناسب و تخصصی، دغدغه ساکنین محترم ساختمان ها را در حوزه خرید گل و گیاه و گل آرایی واحدها مرتفع می نماید.

خدمات گل آرایی

16 خدمات پرستاری از کودکان:

با توجه به اهمیت و حساسیت خاص کودکان و خردسالان، آرمانا سعی می نماید تا با گزینش، آموزش و همچنین نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرستاران و مراقبان، تیمی متخصص و کار آزموده در این زمینه را برای ساکنین محترم ساختمان های تحت راهبری خود ارائه نماید.

 خدمات پرستاری از کودکان

17 خدمات پشتیبانی و مشاوره:

ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره در خصوص خدماتی که آرمانا ارائه می دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. زمانی که مشتریان کنونی و بالقوه نیازمند دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات این گروه هستند، می توانند با مشاوران ارشد این شرکت ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. به طور کلی با توجه به چشم اندازهای سازمانی، مشاورین ارشد این گروه در تلاشند با طراحی سرویس های خدماتی، بهینه سازی عملکرد پرسنل، بهبود عملکرد مدیران، کنترل کیفیت سرویس های سفارشی و … اثر بخشی و بهره وری کامل را برای آن ساختمان به ارمغان بیاورند.

خدمات پشتیبانی و مشاوره

18 خدمات پیرایش و زیبایی:

گروه آرمانا با همکاری تعدادی از افراد متخصص و مجرب در حوزه خدمات زیبایی و پیرایش، درون منازل و با امکانات کامل و حرفه ای، نیاز ساکنین محترم ساختمان های تحت راهبری خود در خصوص خدمات پیرایش و زیبایی را رفع خواهد نمود.

 خدمات پیرایش و زیبایی

19 خدمات ماساژ:

کارکنان متخصص و مجرب گروه  آرمانا در اتاق اسپا، مجموعه ورزشی ساختمان و یا درون واحد ها امکان ارائه انواع ماساژ به صورت حرفه ای را دارا می باشند.

 خدمات ماساژ

20 خدمات سفارش و خرید:

آرمانا در ساختمان های تحت راهبری خود، ایجاد فضایی توام با راحتی و آسایش را برای ساکنین محترم به عنوان تعهد سازمانی خود دانسته، از این رو همه توان و انرژی خود را صرف ارائه خدمات حرفه ای به ساکنین می نماید. از جمله آنها ارائه خدمات سفارش و خرید در محدوده است. برای این کار، تمامی فروشندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات در محدوده ساختمان شناسایی شده و یکی از نیرو های این بخش، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، خدمات سفارش و خرید در منطقه را انجام می دهد.

این خدمات شامل:

– خرید از سوپر مارکت

– خرید نان تازه

– خرید دارو

و سایر خریدها و سفارشات قابل دسترس می گردد.

 

 خدمات سفارش و خرید

21 خدمات مربی ورزشی اختصاصی:

باشگاههای ورزشی بسیاری از ساختمان ها، در عین حال که بسیار مجهز  و ایده آل طراحی شده اند ولی بدون مربی متخصص و مجرب، امکان بهره برداری حداکثری را ندارند. گروه آرمانا با داشتن مربی ورزشی برای خانم ها و آقایان، آمادگی ارائه انواع خدمات اختصاصی در بخش ورزشی ساختمان ها را دارا می باشد.

 خدمات مربی ورزشی اختصاصی

 

22 خدمات نگهداری از فضای سبز:

فضای سبز، محیطی مهم و تعیین کننده در  زیبایی ساختمان ها محسوب می شود، به طوری که اهمیت روز افزون این فضاها، ساکنین را نسبت به ضرورت رسیدگی و نگهداری از این فضاها واقف ساخته. آرمانا خدمات فضای سبز بر اساس برنامه زمان بندی مشخص و متناسب با گل و گیاهان موجود در ساختمان ها را ارائه می دهد.

خدمات نگهداری از فضای سبز

23 خدمات فنی و تاسیساتی داخل واحد ها:

این خدمت از مهمترین خدمات گروه آرمانا در ساختمان های تحت راهبری خود می باشد. این گروه با بهره گیری از متخصصین زبده و کارآمد به ارائه خدمات نگهداری، راهبری، سرویس و تعمیر سرویس های برودتی، حرارتی، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، گاز، تلفن، اطفاء حریق و تجهیزات جانبی آن در داخل واحدهای ساختمان های تحت راهبری خود می پردازند.

خدمات فنی و تاسیساتی داخل واحد ها

 

24 خدمات کارواش خودرو:

در ساختمان های تحت راهبری آرمانا خدمات راه اندازی کارواش حرفه ای خودرو به ساکنین محترم ارائه می گردد. راه اندازی و استفاده از کارواش (با آب) با استفاده از مواد شوینده درجه یک، دستمال های نانو و آنتی باکتریال از جمله اقداماتی است که در این خصوص به ساکنین گرامی ارائه می گردد.

خدمات کارواش خودرو